השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

גג רעפים דולף

גג רעפים הפך להיות סמל סטטוס לבתים פרטיים. זהו גג יפה ואיכותי המעניק רמת בידוד לבית ואוטם מפני חדירה של מי גשמים העלולים לגרום לנזילה ולבעיות איטום. גם אם בחרתם רעפים איכותיים והתקנתם אותם בצורה מקצועית, גג הרעפים לא חף מתקלות. אם הגג שלכם דולף, אל תחכו לרגע האחרון, הזמינו מיד את המומחים לתיקון גגות רעפים לפני שתיקון פשוט וקל יחסית יהפוך לתיקון מורכב ויקר.

מהן התקלות הנפוצות?

אחת התקלות הנפוצות בגגות הרעפים הוא לכלוך במסילות של הרעפים. לכל רעף יש תעלה וכאשר מצטבר בתעלה לכלוך, זרימת המים לכיוון הקרקע נחסמת, המים מצטברים וגורמים לדליפה בגג.

הצטברות של לכלוכים בפחים המקיפים את הגג או במרזבים ובתעלול הניקוז מונעים מהמים להתנקז וגורמים לדליפות בגג.

בימי החורף הסוערים, בימים שבהם יש גשמים עזים או ברד נגרמים לרעפים נזקים רבים. הרעפים עלולים להתנתק ממקומם או להישבר ולהיסדק בשל הרוחות העזות או בשל כדורי הברד, יש מקרים שבהם דודי השמש שלא היו מעוגנים היטב נפלו על הרעפים, יש מקרים שבהם קרסו עצים על גגות הרעפים ועוד.

כאשר מתקינים גגות רעפים בהתקנה בלתי מקצועית, עלולות להיות בעיות באיטום הנובעות מהתקנה לקויה. לעתים בעיות באיטום עלולות להיגרם גם בשל התקנת לא זהירה של דוד שמש על הגג הפוגעת באיטום.

תיקון גג רעפים דולף

כאשר יש דליפה של מים מגג הרעפים, חייבים לטפל בבעיה במהירות וביעילות. דליפה של מים מהגג עלולה לפגוע ברכוש ובאיכות החיים בבית. גם אם הדליפה מתרחשת רק בגג, היא עלולה להתפשט אל המים לגרום לבעיות רטיבות בתקרה או בקירות, ליצור עובש ולפגוע בבריאות הדיירים.

תיקון מקצועי של גגות רעפים מתחיל מאיתור מקור התקלה. מומחה לתיקון רעפים יאתר את הרעף הבעייתי, רעף שנשבר או נסדק ויחליף אותו ברעף חדש, איכותי ואטום היטב. לעתים יהיה צורך להחליף מספר רעפים כדי לפתור לחלוטין את הבעיה.

יש כמה שיטות לאיטום גג רעפים דולף. כאשר יש צורך לבצע תיקון מקומי, נוהגים להשתמש בחומר אקריל או בחומרים פוליאריטניים היעילים לתיקון מקומי ולעתים בחלק מהגגות אפשר יהיה להשתמש ביריעות ביטומניות. תמיד אפשר להשתמש בזיפות מקומי תחת הרעפים או לפרוס שכבות איטום חדשות על שטח הגג, הכול תלוי במצב של גג הרעפים ובמידת החומרה של הדליפה.

לא מומלץ לנסות לתקן גג רעפים דולף לבד. בעת התיקון יש לשקלל נתונים רבים כמו סוג הרעפים של הגג, גיל הגג, הזווית שבה מונחים הרעפים, חומרי האיטום הישנים שבהם השתמשו בעבר ועוד. רק בעל מקצוע מומחה בתחום ידע לבצע את התיקון בהצלחה.

לחצו כאן לפרטים אודות תיקון גגות

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי