השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

זיפות גגות יעיל

ישנם מצבים שבהם אין לנו ברירה ועלינו להזעיק בעל מקצוע אמין ומנוסה. זה קורה בדרך כלל כאשר מתרחשת קטסטרופה בבית ואין ביכולתנו לפתור את הבעיה. כאשר מתרחשת דליפה של מים מהגג יש לנו את כל הסיבות להפוך להיסטריים. המים אשר מטפטפים בכל פינה, השלוליות שנקוות ברחבי הבית לא משאירים ספק בליבנו – היינו צריכים לאטום את הגג.

זיפות גגות מאפשר לנו לישון בשקט מתקופת היורה ועד לגשם האחרון שחותם את עונת החורף. אמנם החורף הישראלי עשוי להיות מפתיע וגשם יכול לרדת גם בחודשים שאמורים להיות יבשים יחסית, אך באופן כלל עונת החורף מתחילה באוקטובר ומסתיימת בתחילת מרץ.

אז מתי כדאי לזפת את הגג?

בתקופה שנשארה בין מרץ לאוגוסט ספטמבר ניתן לבצע את פעולת הזיפות בביטחון ואין כל סיבה לחשוש שהפרויקט יקלע לבעיה כל שהיא. על מנת לבצע זיפות גגות כנדרש מומלץ לפנות לקבלן איטום מוכר ומנוסה. לא כדאי לנסות לבצע את העבודה בכוחות עצמיכם שכן מדובר על עבודה קשה מאוד ונדרש ניסיון רב.

הזפת הינו חומר איכותי מאוד והוא מאופיין בכל התכונות הנכונות שהופכות אותו למתאים ביותר למשימה. אמנם ישנם חומרים חדישים יותר ושיטות מתקדמות יותר לאיטום של גגות, אך הזפת עדין נחשב בתור חומר יעיל מאוד וחברות רבות ממשיכות לעשות בו שימוש.

פעולה של זיפות גג על ידי חברתנו

הלבנה למטרת הגנה

הזפת הוא אמנם חומר איטום מצוין אך הוא רגיש מאוד לחום. היות וישנם ימים רבים שטופי שמש במדינת ישראל, יש לדאוג להגנה נאותה שתשמור על חומר האיטום. הלבנת גגות באמצעות חומר אקרילי תעשה את העבודה ותשמור על הזפת מפני סדקים, התפוררות ופיצוצים. מומלץ לברר פרטים אודות הלבנת הגג שתסייע גם בשמירה על טמפרטורה נעימה בבית ותביא לחסכון גדול באנרגיה.

על מנת לבחור בקבלן המשתלם ביותר עדיף לערוך סקר שוק קצר כדי לראות אילו חברות יש בשוק. מומלץ לפנות לקבלן מקומי שמכיר את האזור הגיאוגרפי ויודע בדיוק באיזה חומר כדאי לו להשתמש. זיפות גגות הוא רק דרך אחת וישנן שיטות נוספות לאיטום כגון איטום על ידי יריעות ביטומניות, שימוש בחומרים אקריליים ועוד.

מי יחליט מה מתאים

את ההחלטות הסופיות יעשה הלקוח אך כדאי מאוד להתייעץ לפני כן ולהקשיב לבעלי המקצוע בתחום. ישנם חומרי איטום שמתאימים לתשתיות מסוימות ועדיף שלא לעשות שימוש בחומרים שלא יחזיקו מעמד למשך זמן רב. אם האיטום נעשה בצורה הנכונה אז הוא יחזיק זמן רב ללא תורך בחידושו.

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות איטום גגות

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי