השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

טיפול ברטיבות הגג

טיפול ברטיבות הגג שלכם

מצב של רטיבות בבית שלנו הוא מצב שלא ניתן לחיות איתו, מה שגורם לחברה האנושית המודרנית להיות חברה מודרנית ומתקדמת שבה בני האדם מצליחים להתקדם בלי לדאוג לצרכים קיומיים, הוא כל מה שנוגע לקורת הגג שתחתיה אנחנו חיים. אם האדם הקדמון היה צריך להתמודד בעיקר עם איתני הטבע השונים בצורה הישרדותית, בחברה המודרנית, הצורך הזה כבר לא קיים ואנחנו נהנים מחיים תחת קורת גג שמגנה עלינו מאותם פגעי מזג אוויר. המצב הזה משתבש כאשר אנחנו סובלים ממצב של רטיבות בבית שלנו. הרטיבות הזאת יכולה להיות בתקרה, בקירות, ברצפה, סביב החלונות – ולמעשה בכל אזור מועד לפורענות מבחינת הצטברות וחלחול של מים. ברוב המוחלט של המקרים, הרטיבות תהיה תוצאה של איטום בעייתי או של גג שאינו אטום כלל, וכך למעשה הגשמים שזולגים על גג הבית שלנו מחלחלים מטה ומגיעים לתקרת הבית שלנו. במצב שכזה נראה לעתים קרובות שובלים של מים שמטפטפים דרך חרכים בתקרה שלנו, דרך פתחים של חשמל, וכך נוצרת סכנה מהותית ואמתית לשגרת החיים התקינה בבית שלנו ואפילו נוצרת סכנת שריפות. נבין איך מטפלים במצב הזה במהירות.

טיפול ברטיבות הגג

טיפול ברטיבות וביצוע איטום יעיל לאחריה?

  • טיפול ברטיבות – הטיפול ברטיבות מתחיל בראש ובראשונה בהרחקה של כל מה שיכול להיגרם בו נזק כתוצאה ממגע עם המים. כך לדוגמה רהיטים או שטיחים צריכים לזוז מהמקום שבו מטפטפים מים, ואנחנו צריכים להיות ערוכים עם דליים, מטליות וכדומה. רהיטים או בדים שנרטבו אנחנו צריכים להרחיק ולהוציא לייבוש מהיר, וניתן גם להשתמש בסודה לשתייה כשמדובר בשטיחים. כאשר אנחנו מאפשרים למים להצטבר בתקרה, אנחנו מסתכנים בסכנות של עובש ודברים דומים, שהן סכנות בריאותיות של ממש. לכן, ברגע שבו הגשמים מפסיקים לכמה ימים, אנחנו צריכים לקרוא לשירות מקצועי שיאפשר לנו להחזיר את מצב היובש לקדמותו.
  • איטום השירות המקצועי בתחום האיטום צריך לתת לנו את המענה האיכותי ביותר הן בניקוז המים והם בבידוד האיכותי של הגג שלנו ממים. אנחנו צריכים לוודא בראש ובראשונה שכל המים שנזלו מטה מן הגג כבר חלחלו עד לנקודת הסיום שלהם, משמע לתוך הבית שלנו או החוצה לו, ובשלב זה נבצע ייבוש של משטח הגג ונחדש את החומר האוטם בו. בין אם מדובר ביריעות ביטומניות, בחומר אקרילי, בזפת או בכל חומר אחר – יש לבצע את המלאכה בצורה מקצועית ובמהירות, בטרם הגשמים ישבשו את שגרת החיים שלנו קודם. בחלק מן המקרים גם צריך לוודא שהאיטום עצמו יתייבש בטרם ירדו גשמים נוספים.

במצב קיצוני של חוסר נוחות, אנחנו צריכים שירות מקצועי שיהווה עבורנו גלגל הצלה.

כאשר יש לנו רטיבות בבית, לא מדובר רק בחוסר נוחות אלא בסכנה של ממש. במצב כזה, שירותי איטום איכותיים מהווים עבורנו גלגל הצלה בתוך רטיבות מסוכנת ובלתי נוחה בצורה קיצונית.

לחצו כאן לפרטים אודות שירותי זיפות גגות

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי