השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

מגמות חמות באיטום גגות

איטום הגג שלנו היא משימה שצריך להשקיע בה

כאשר אנחנו חושבים על איכות החיים בתוך הבית שלנו, אנחנו חושבים על מרכיבים יחסית שוליים שלפי התפיסה שלנו הופכים את הבית שלנו לאיכותי – אנחנו חושבים על מכשירי חשמל, על רהיטים ועל עוד חלקים שאמנם משדרגים את המחייה בבית שלנו, אבל לא באמת משפיעים על יכולת המחייה שלנו בתוכו. מנגד, מרכיב מהותי כמו גג הבית שלנו הוא חלק משמעותי הרבה יותר מאיכות החיים בבית שלנו. ומה למעשה תפקידו של הגג שלנו במכלול איכות החיים בבית שלנו? ובכן, התשובה לשאלה הזאת ברורה למדי – התפקיד של הגג שלנו הוא תפקיד של בידוד ושל איטום איכותי שמפרידים בין חלל הבית שלנו לבין פגעי מזג האוויר וכל מה שמחוץ לבית. בהתחשב בכל, ברור שלא כל גג יבצע את המשימה שלו באותה האיכות ובאותה ההצלחה, ובשביל גג אטום ואיכותי עבור הבית שלנו אנחנו זקוקים לביצוע איכותי של איטום גגות, וכדאי להכיר את המגמות הרלוונטיות בתחום זה.

הנה כמה מגמות חמות באיטום גגות

  • יריעות ביטומניות – כאשר אנחנו מדברים על איטום גגות מקצועי ואיכותי, השיטה הפופולארית והמוצלחת ביותר כיום היא איטום באמצעות יריעות ביטומניות. אם ניתן לכם קצת רקע על מהן בדיוק היריעות הביטומניות, כל מה שאתם צריכים לדעת הוא שמדובר ביריעות שעשויות מחומר בשם ביטומן, שנוצר בתהליך הזיקוק של נפט וניתן ליצור באמצעותו יריעות בגדלים משתנים שהן אטומות לחלוטין מפני רטיבות ונוח מאוד לעבד ולהתאים אותן לגודל הגג שלנו. היריעות הביטומניות מונחות על הגג שלכם במקצועיות ובהתאמה מושלמת, מחוברות לשלד הגג וכמובן שגם יריעה ליריעה, עד שבסופו של דבר נוצרת המעטפת האטומה והאיכותית ביותר עליה נצבע ונניח ריצוף במידת הצורך.
  • חומרים אקריליים – במידה ואנחנו לא יכולים או מעדיפים שלא לאטום את הגג שלנו באמצעות יריעות ביטומניות, עוד מגמה איכותית ונוחה במיוחד לביצוע היא כל מה שנוגע לחומרים אקריליים וליישום שלהם עבור איטום הגג שלנו. החומרים האקריליים הללו, שהם זמינים למדי וניתן לרכוש אותם בחנויות חומרי בניין רבות, הם חומרים שמתאימים הן למלאכה שלמה ואיכותית של איטום, והן עבור תיקונים ספציפיים אם אנחנו לא מעוניינים להרים ולשנות את איטום הגג כולו. בנוסף, מדובר בחומרים שנוח מאוד לבצע עליהם מלאכות שונות של צביעה והתאמה לשימוש יום יומי, שניים רק ליריעות ביטומניות בכמה שהם נפוצים ופופולאריים כיום.

איטום גג, בכל סגנון בו הוא נעשה, הוא איכותי בדיוק כמו הקבלן המבצע אותו. מלאכה איכותית של איטום גגות יכולה להתבצע עם יריעות ביטומניות, עם חומרים אקריליים, ולמען האמת גם בטכניקות מיושנות יותר כמו זיפות – הדבר לא משנה כלל וכלל, כל עוד אנחנו פונים לקבלן איטום איכותי לביצוע העבודה. כשאנחנו עושים זאת – אנחנו יכולים להיות בטוחים שנקבל את הגג האטום המגיע לנו.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי