השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

מוצאים חברה לאיטום גגות

איטום גגות איכותי

החורף הישראלי מביא אתו ימים גשומים וסוערים אשר גורמים להצפות ברחבי הארץ. אמנם, משק המים מרוויח כתוצאה מהגשם הרב שיורד אך מצד שני נגרמים נזקים שונים אשר מתבטאים בדליפות מים שמתרחשות בבתים פרטיים ובדירות גג. הגג של הבניין הוא למעשה הגבול בין מה שקורה מחוץ לדירה למה שמתרחש בתוכה. התפקיד של הגג הוא קודם כול להגן על דיירי הבית מפני פגעי מזג האוויר ועל כן הוא אמור להיות אטום למים.

זיפות ואיטום גג

מוצאים חברה לאיטום גגות

כל גג עלול להגיע למצב של דליפה וניתן למנוע זאת על ידי איטום גגות שיתבצע על ידי בעל מקצוע מיומן. כאשר אנו מחפשים חברה אשר מטפלת באיטום ישנם כמה גורמים שעשויים לסייע לנו בזה:

  • כדאי לפנות רק לחברה מנוסה שקיימת זמן רב בשוק. ככל שיש לחברה יותר ניסיון בתחום איטום גגות כך העבודה תתבצע טוב יותר ולא יתרחשו פשלות.
  • היות ומדובר על תהליך לא פשוט שדורש מיומנות רבה, כדאי לחפש המלצות ברשת האינטרנט ולא ללכת על החברה הראשונה שמזדמנת בדרכיכם.
  • עדיף לבצע את האיטום בעונה היבשה קרי הקיץ. עבודה בקיץ תהיה יעילה יותר ותפחית את הסיכויים לדליפה חוזרת.
  • ישנם אנשים רבים אשר מתיימרים לעסוק באיטום של הגג. לא כל אחד ידע בדיוק מה לעשות. ישנם חומרי איטום גגות שונים וכל גג זקוק לשיטה שונה.

איך מתכוננים לאיטום של הגג?

במקרים רבים, הגג יכיל חפצים שונים, לכלוך עלים וענפים. השלב הראשון שיש לבצע הוא ניקוי יסודי של הגג מכל מה שמפריע. כדאי לבצע את הניקוי יום לפני האיטום כך שהוא יהיו מוכן ואפשר יהיה להתחיל במלאכת איטום גגות. מדובר על פעולה שעשויה לקחת מספר שעות וכוללת מספר שכבות:

  • שכבת הקישור היא הראשונה שמונחת והתפקיד שלה הוא לחבר בין התשתית לבין החומרים האוטמים. ככל שמדובר על בטון הוא התשתית המומלצת ביותר שכן הוא מצויד בתכונות המתאימות על מנת להחזיק את האיטום.
  • לאחר מכן, ניתן להשתמש ביריעות ביטומניות אשר מודבקות על שכבת הקישור. יש לדאוג לניקיון יסודי של הגג לפני שמתחילים בעבודה ההלחמה של היריעות.
  • השיטה השנייה היא שימוש בזפת שנחשב לחומר איטום אולטימטיבי. מדובר על שיטה זולה יחסית וניתן לעשות בה שימוש בגגות חדשים או שיש עליהם זיפות ישן.
  • על גבי גגות משופעים ניתן לעשות שימוש בחומרים אקריליים ופולימרים. לא כדאי להשתמש בהם בשטחים ישרים שכם הם רגישים למים ומגע ממושך עם מים עשוי לגרום להם להתמוסס.

בחזרה לעמוד הראשי לחצו כאן

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי