השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

שירותי זיפות מקצועיים

איטום גג הבית הוא חלק חשוב ולקראת החורף אף עולה חשיבותו בשל הגשמים הרבים שעשויים לדלוף אל תוך שטח הבית. על מנת שלא תהיה לכם דליפה מהגג אל תוך הבית, מה שעשוי לגרום להצטברות של עובש, קילוף של הקירות ובמקרים מסוימים אפילו להתמוטטות התקרה, בהחלט כדאי לבצע זיפות גגות שיסייע לכם לשמירה על הבית.

האם זוהי השיטה המומלצת?

יש אומרים ששיטת זיפות גגות כבר מיושנת וכי השיטה הנפוצה ביותר היא דווקא שימוש ביריעות ביטומניות, אך עם זאת עדיין רבים עושים שימוש בזפת חם לצרכי איטום גגות והשיטה הזו לא רק שלא נעלמה מהעולם, אלא שעדיין רבים מעדיפים אותה.

כיצד מבצעים זיפות גגות?

ישנן שלושת שיטות עיקריות לזיפות גג:

זיפות של שכבה אחת והלבנת השכבה. זיפות של שכבה כפולה עם אריג של פיברגלס ביניהם. זיפות של שכבה כפולה עם רשת אינטרגלס ביניהן. את הזיפות צריך להיות איש מקצוע מנוסה וכזה שלא מעגל פינות. אתם רוצים שהזיפות יתבצע בצורה נכונה ובטוחה ושהעבודה תתבצע כראוי. כמו כן, במידה ותרצו להכיר את שלבי התהליך:

  1. בשלב הראשון, תמיד מומלץ לנקות את אזור הגג. למעשה, זהו השלב שאין לפסוח עליו בשום הליך של איטום גג לא משנה באיזה חומר איטום הולכים לעשות שימוש.
  2. לאחר מכן, יהיה עליכם להסיר את כל הפסולת, הברזלים, האנטנות, הענפים וכל מה שיש על הגג, זאת על מנת לזפת את הגג בצורה מקצועית, נכונה ונינוחה. לאחר פינוי הגג, טאטוא אבק ולאחר שווידאנו שהכול נקי – נבצע שטיפה של הגג על מנת להיפתר מהאבק ושבבי הבטון האחרונים ולהבטיח שהזפת תידבק לרצפת הגג בצורה הטובה ביותר. לאחר השטיפה, מומלץ לגלות אזורים בהם מצטברים מים לכדי שלוליות, אותם כדאי ליישר על ידי מילוי בטון. כדאי לתת לבטון כמה ימים להתייבש ולהרטיב אותו מדי יום כדי לחזק.
  3. לבסוף, תוכלו לבצע את מריחת הזפת החם וליישרו היטב. כמובן שסוג האיטום תלוי בשיטת האיטום שתבחרו מבין אפשרויות של זיפות גגות.

מתי הכי מומלץ לבצע את הזיפות?

הזמן הכי מומלץ הוא בהכנות של הבית/הבניין לחורף. עם זאת אתם רוצים לוודא כי העבודה נעשית שלא בשבוע שצפויים להיות בו גשמים על מנת לאפשר לחומרים להתייבש כראוי.

לחצו כאן להזמנת שירותי זיפות גגות

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי