השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום בתים צמודי קרקע

שירותי איטום בתים צמודי קרקע

עבור אלה הגרים בבית משותף, אין יותר מדי טרדות בענייני איטום. בדרך כלל ניתן להסתפק בבידוד תקופתי של הגג באמצעות זפת, יריעות ביטומניות או בידוד אקרילי. אבל איטום בתים צמודי קרקע? זהו כבר עניין אחר לגמרי. בתי צמודי קרקע אינם מבנים הבנויים על גבי עמודים ולכן, יש חשיבות לבצע איטום לא רק של הגג אלא גם של אזורים המועדים לפורענות מכיוון אחר לגמרי – מלמטה. אך, גם אם מדובר באיטום מורכב יותר לעומת איטום של גג בלבד, באמצעות עבודה מקצועית ומוקפדת ניתן להשיג את המטרה – בית אטום, בית מוגן ממים שתמיד נשאר יבש.

איטום בנקודות המגע

מבנים צמודי קרקע, בית פרטי, קוטג' דו משפחתי או דירת גן, חייבים להיות אטומים היטב, עם דגש על נקודות המגע עם האדמה. איטום בתים צמודי קרקע יכלול, אם כן, התייחסות לחלקים שונים לרבות היסודות, החלק התחתון של הקירות, עמודים שנמצאים במגע עם האדמה. מובן, שהאיטום הטוב ביותר יגיע לגובה של מעל לקרקע עצמה, במידה ויש צורך. כך, משיגים ביטחון משופר שהבית יהיה אטום באמת. יש לשים דגש גם על איטום של חלקים תת קרקעיים, כגון מרתף או חדרים הנמצאים בחלקם תחת הקרקע ובחלקם – מעליה. פתרונות האיטום האידיאליים צריכים להיות מיושמים עוד בשלב הבניה. גם אם ניתן לבצע פעולות איטום במבנה מוגמר, הרי שהן יותר מורכבות וגם עלותן – יותר גבוהה.

איטום מרפסות וריצוף

היבט נוסף שיש להקפיד עליו כאשר מבצעים איטום בתים צמודי קרקע הינו איטום של המרפסות וכן של שטחים מרוצפים שאינם מוגנים מלמעלה (אזורים בלתי מקורים). מרפסות שמש יש לאטום כראוי. כמו כן, יש בתים שבהם הגג כולו הוא מרוצף ומשמש מעין מרפסת אחת גדולה. איטום של שטחים מרוצפים כאלה, בצורה המתקדמת ביותר, יתבצע מתחת לריצוף.

לפני הנחת הריצוף, יש לפרוס יריעות ביטומניות. את היריעות הללו מלחימים האחת אל השנייה, כך שכל האזור יהיה אטום לחלוטין. רק לאחר יישום היריעות יוקם הריצוף. שימוש ביריעות כאלה יכול להתאים גם כאשר רוצים לאטום שטחים מרוצפים מחוץ לבית עצמו. נדגיש, כי עצם פעולת האיטום איננה יכולה להחליף תכנון של שיפוע וניקוז מספקים. כל מרפסת, כל גג, כל מקום שאליו מגיע גשם צריך להיות בעל זווית. כך מונעים שלוליות ומאפשרים את פינוי המים, לעיתים באמצעות מרזב.

אל תתפשרו על פחות

מה עוד חשוב לאטום? איטום בתים צמודי קרקע לא יהיה שלם ומושלם בלי להתייחס למרכיבים נוספים. רולקות, יש לאטום בהקפדה. אלה הן נקודות החיבור בין רצפה או תקרה לבין קיר אנכי. גם מפתנים חשוב לאטום היטב וכך גם חדרים רטובים (אלה הם חדרי רחצה, למשל). איטום מושלם, שיתבצע באמצעות קבלני איטום מנוסים – אל תתפשרו על פחות מזה.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי