השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גגות ברעננה

איטום גגות ברעננה עם חברת א.א.אדיב – לגג נקי ויבש!

מהו הדבר שצריך להתכונן אליו תמיד לקראת החורף? כמובן – חשוב מאוד להיות מוכנים בכל מה שנוגע לאיטום הגג שלכם. חשוב מאד להבין עד כמה איטום גגות ברעננה הוא קריטי, שכן בעזרת איטום איכותי, אתם בעצם שומרים על הבית כולו יבש, נקי, ללא סכנות של רטיבות או לחות, ללא חשש לפטרת שעלולה לצמוח וללא חשש להתפתחות של עובש או קורוזיה.

איך בעצם מתחילים בתהליך האיטום?

ברור שלפני הכל, אתם צריכים לבחור בחברת האיטום המובילה באזור שתוכל להושיט לכם יד, ולסייע לכם בכל מצב. חברת א.א אדיב בע"מ היא בדיוק התשובה עבורכם – חברה מנוסה שמעסיקה את קבלני האיטום המקצוענים, ויועצים מומחים בתחום האיטום, כולל התמחות מיוחדת כמובן, בכל מה שנוגע לאיטום גגות, בהתאמה מיוחדת לאקלים בחורף הישראלי.

איטום גגות ברעננה – מדוע מומלץ לבחור בא.א אדיב?

  • פיקוח הנדסי – העובדים של א.א אדיב,מבצעים עבודות איטום גגות ברעננה אך ורק בפיקוחו של מהנדס בניין מוסמך. מה זה אומר מבחינתכם? שתמיד תהיה התאמה מושלמת בין עבודת האיטום לבין סוג הגג שלכם. המהנדס שמפקח על העבודות, הוא מומחה בתחום, ומוודא בכל שלב שעבודות האיטום הולמות את סוג הגג וגם את רמת האיטום הנדרשת עבורו. כך, בעבודות של א.א.אדיב אין תקלות בלתי צפויות, אין עבודה ארוכה, ואין פועלים חסרי ניסיון. כל האנשים בחברה מתגייסים תחת פיקוחו של מהנדס מקצועי – כדי שאתם תוכלו לקבל את האיטום הטוב ביותר שיש.
  • מגוון רחב של פתרונות – בחברה עושים שימוש במגוון רחב במיוחד של פתרונות לטובת איטום הגג שלכם. כך למשל, אם תזמינו שירות של איטום גגות ברעננה, יש להניח שאתם לא בטוחים מהם החומרים שיתאימו במיוחד לגג שלכם ולסוג האיטום הנדרש. יתרה מזאת – יש מקרים שבהם יש צורך באיטום מאסיביויש מקרים שבהם יש צורך בפתרון נקודתי בלבד. בחברת א.א אדיב אנחנו תמיד בודקים לעומק את מצב הגג שלכם, ואז יכולים לייעץ לכם באשר לפתרון ההולם ביותר – וכמובן מספקים לכם אותו.
  • ייעוץ להקמת מבנים – אחד השירותים החשובים שחברת א.א אדיב מספקת הוא גם ייעוץ באשר לאיטום של גגות בעת הקמת מבנים חדשים. כמובן שחלק נכיר מהפעילות של א.א.אדיב קשורה לטיפול בתקלות ובנזקי רטיבות מהגגות, אך כמובן שאפשר למנוע זאת אם פונים מראש לצוות החברה, ומגבשים ביחד איתם פתרון מעולה לאיטום הגג בעת הקמת המבנה. החברה מספקת שירותי ייעוץ מתקדמים, ומבצעת את עבודות האיטום תוך התאמה מוחלטת לסוג המבנה שמוקם.
  • יכולת לביצוע עבודות חירום – במקרים רבים, אנשים מחפשים שירות של איטום גגות ברעננה באופן בהול ואף אקוטי. הסיבה לכך היא שהגג שלהם לא היה מוכן היטב לחורף, וכעת הם סובלים מרטיבות חמורה שמקורה באיטום הלקוי שיש בגג. בחברת א.א אדיב מקיימים פעילות מיוחדת שנכנסת למסגרת שלעבודות S.O.S. כלומר – עבודות דחופות במיוחד לטיפול בתקלות איטום בגגות בזמן החורף. עובדי החברה מגיעים תוך זמן קצר במיוחד ומספקים לכם פתרון שמצד אחד יבוצע בצורה מהירה, אך מהצד השני – תוך הקפדה על הסטנדרטים המחמירים ביותר.

עכשיו רק צריך ליצור קשר

לסיכום, אחרי שהבנתם את כל היתרונות בפניה לחברת א.א.אדיב נשאר לכם רק ליצור אתנו קשר ולהזמין את השירות האיכותי ביותר לאיטום גגות, בין אם ברמת הייעוץ ובין אם להזמנת עבודה.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי