השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום גגות רעפים בגבעתיים

הכן ביתך לחורף זו לא רק מליצה או סלוגן נבוב, זו עצה נבונה למי שעיניו בראשו. כי הזמן המתאים ביותר לביצוע איטום גגות רעפים בגבעתיים, לבניין או לבית, זה בקיץ – לקראת החורף. וזאת בגין שתי סיבות עיקריות. ראשית, כי אם תאטמו את המבנה כראוי מבעוד מועד תחסכו מעצמכם את עגמת הנפש ואת הטרדה הכרוכה בנזילה של טיפות מים לתוך הבית, מה גם שהמים החודרים לתוך המבנה עלולים לגרום לנזקים או לכתמים. אם תאטמו בזמן עוד לפני בואו של היורה, הרי תחסכו זאת מעצמכם. בנוסף, יש לדעת כי כמו בכל תחום המחיר שהלקוח משלם מושפע בהחלט מההיצע והביקוש. ועונת החורף זו עונה בוערת בה עובדי האיטום נהנים מעבודה בשפע, מצב שמשפיע גם על המחירים. כאשר תפנו לביצוע איטום בקיץ אתם חוסכים גם את פערי המחירים ומשלמים מחיר טרום עונתי.

שלבים באיטום גגות

איטום גגות רעפים בגבעתיים כולל שלושה שלבים עיקריים:

  • שלב ראשון – הכנת הגג לקראת ביצוע האיטום. זהו שלב הכנה מהותי והכרחי ביותר. הוא זהה בכל שיטות האיטום ואין לזלזל בו. כיוון שאיכות העבודה מושפעת בין היתר מהכנת הגג לביצוע האיטום. על הגג להיות נקי וחף מחפצים. רק כך אפשר יהיה לבצע איטום יסודי ומוצלח בלי לעגל פינות או לדלג אל אזורים בגג. ההבדל בין בעל מלאכה איכותי לכזה שאינו מבצע עבודה יסודית מורגש כבר בשלב זה, וזה ישפיע על התוצאה. אין לדלג על שלב זה. חובה לבצע אותו ביסודיות רבה! שאם לא כן עלולים להתגלות חורים באיטום או בועות בקווי תפר. מה שעושה את האיטום ללא אטום הרמטית. איטום של עצלנים לא ירתיע את טיפות המים מלחדור אל תוך המבנה.
  • שלב שני – בחירת חומר האיטום. בשלב זה יש לבחור את חומר האיטום המוצלח והטוב. יש לדעת כי אין הכרעה לגבי האיטום הטוב ביותר. אך, חובה לדעת כי החומר האוטם חייב להתאים לאיטום הקיים, כיוון שכל חומר מתחבר היטב לחומר הדומה לו, חומרים שונים לא יתחברו היטב והאיטום לא יתקבל היטב. קיימים מספר סוגים של חומרי איטום, אשר את הבחירה הנכונה יבצע בעל מקצוע הבקיא בתחום האיטום. הוא זה שמכיר את החומרים השונים ויודע לאבחן את הקיים על גג הרעפים שלכם. האפשרויות הן: יריעות ביטומנטיות, זפת, חומרים פוליאוריטנים או חומרים אקריליים גמישים.
  • שלב שלישי – ביצוע האיטום. כמובן שיש הבדלים מהותיים בין שיטות האיטום השונות. וכל שיטה מתבצעת בצורה שונה ואורכת משך זמן שונה.

היות ותחום האיטום הוא כה רגיש, חשוב במיוחד לפנות אל איש מקצוע ידוע שם בתחום איטום גגות רעפים בגבעתיים, כך תוכלו להיות בטוחים שהעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר, שנעשית בחירה בחומר איטום מתאים, ואתם תוכלו ליהנות מבית מוגן מפני נזילות סוררות.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי