השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

איטום קירות חיצוניים בעזרת סילוקסן

איטום מקצועי של קירות בעזרת חומר האטימה השקוף סילוקסן (ידוע גם בתור "פוליסילוקסן"), חומר זה נועד להגן ולמנוע רטיבויות בקירות החיצוניים של המבנה. חומר זה מוחדר עמוק לתשתיות הצמנטיות ו\או המינרליות ובכך מעניק להן אטימה טוטאלית מפני חדירה של מים ורטיבות.

לא ניתן ליישם חומר זה על קירות שמחופים בחומרים כמו שלכיט אקרילי, קרמיקה, צבע, שפריץ אקרילי, פסיפס וכיוצא בזה, מכיוון שחומר זה מונע ספיגה והחומרים הנ"ל אינם סופגים.

הסילוקסן מותאם לשימוש על גבי קירות בטון חשוף, שליכט מיינרלי, טיח, שפריץ צמנטי, אבנים לסוגיהם (שיש וכדומה…) ועוד.

תהליך הספגתו של הסילוקסן לתוך הקיר מתבצע בעזרת באמצעות 2 דרכים:

  1. התזה במדחס בלחץ נמוך.

  2. מריחה עם מברשת.

איטום הקיר החיצוני בעזרת סילוקסן

הכנת שטח העבודה

תיקונים של הקיר יש לבצע כמה ימים לפני מועד ההתזה וזאת בכדי לאפשר לחומרים כמו תיקוני טיח, שפריץ או בטון להתייבש טוטאלית. לא מתיזים סילוקסן על משטחים שבוצעו בהם תיקונים ואלה עדיין רטובים או אפילו לחים. במידה ונתיז על משטחים רטובים או לחים תהיה תופעה של כתמים על הקיר.

לפני ביצוע ההתזה, יש חובה לאטום סדקים בקיר. סילוקסן יכול לאטום סדקים מאוד דקים כחוט השערה אך לגבי סדקים נימיים ואחרים זהו לא המצב, סדקים כאלה יש לאטום בצורה שונה.

קירות אשר מחופים באבן או בשיש מעבירים לא פעם רטיבות, וזאת כתוצאה מנוכחות של סדקים קטנים בחומר המילוי (כוחלה או רובה) של המישקים. סדקים אלה בדרך כלל מתגלים בין הדפנות לחומר המילוי או אפילו במילוי עצמו. התזה של החומר סילוקסן יכולה לאטום את הסדקים האלה, אך בעלי מקצוע ממליצים לבצע תיקונים לפני מריחת החומר או יתרה מזאת להסיר את החומר הישן ולהחליפו בחדש.

לפני ביצוע עבודה עם סילוקסן, יש לבצע ניקוי של הקיר מאבק ולכלוך, לשטוף במים ולהמתין עד להתייבשות מוחלטת. במידה ולא ננקה את הקירות לפני מריחה של החומר ישנה אפשרות של הופעת כתמים שלא ניתן יהיה להסיר אותם, ואפילו ישנה אפשרות להיווצרותה של שכבה דביקה על אותו קיר שלא נוקה כמו שצריך.

באמצעות יריעות של ניילון, יש לבצע כיסוי של חלונות ומשקופים לפני השימוש בסילוקסן, וזאת כדי למנוע טיפטוף של החומר על החלונות והמשקופים, חומר זה נורא קשה להסרה.

ביצוע ההתזה של סילוקסן

לפני תחילת העבודה עם החומר, יש לערבבו היטב ומדי פעם גם במהלך העבודה עצמה. אי ערבוב החומר יכול לפגוע בטיבו וזאת מכיוון שמוצקים המרכיבים את החומר יכולים לשקוע במידה ולא נערבב אותו כמו שצריך.

התזת החומר תתבצע בשכבה אחת רציפה מלמטה למעלה. יש לוודא שהחומר נספג כראוי בקיר. לכן מבצעים התזה בקטע מסויים עד לשלב שבו ניגר החומר כלפי מטה לאחר מכן עוברים הלאה לקטע אחר.

בשיטת "רטוב על רטוב", ניתן לבצע מריחה של 2 שכבות וזאת מכיוון שהשכבה הראשונה שהתייבשה לא תאפשר התזה של החומר על השכבה השנייה וספיגתה אל הקיר. יש להמשיך בשיטה זו ללא הפסקה ולכסות את כל שטח הקיר.

הזמן בו מתייבש החומר משתנה בהתם לתשתית עליה הוא נמרח, מזג האוויר וכושר הספיגה. במידה וישנה ידיעה על גשם אין לבצע את העבודה.

בבואנו לבצע עבודת איטום בסנפלינג ההתזה של החומר תתבצע מלמעלה למטה בכיוון של הגלישה. יש לוודא ספיגה מלאה של הסילוקסן אל תוך קטע הקיר, לפני שאנו ממשיכים להתיז בקיר התחתון. את החומר הנ"ל יש להתיז על הקטעים הכי נמוכים, כאלה שלא בוצעה בהם התזה, וכל זאת למרות נזילות שיווצרו מעודף ההתזה שבקטעי הקיר העליונים.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי