השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

זיפות גגות בתל אביב

יותר ויותר בעלי בתים ודירות בתל אביב מתעניינים בשירותי זיפות גגות. שירות מן הסוג הזה הוא הדרך היעילה, המהירה והמשתלמת ביותר לאטום את הגג. קבלנים מורשים העוסקים בתחום שלזיפות גגות יכולים להציע מגוון רחב של פתרונות אמינים לאיטום ובידוד מבנים:

  • זיפות גגות בתל אביב וסיוד גגות ישנים
  • הלבנת גגות לאחר איטום באמצעות יריעות ביטומניות
  • תיקון גגות רעפים בדירות, בתים ומשרדים
  • ביצוע עבודות תחזוקה ופחחות במבנים משותפים
  • התקנת מרזבים ושירותי חירום בימי גשם

יש הרבה סיבות להזמין שירותי זיפות גגות בתל אביב. ראשית, תל אביב היא עיר הסובלת מהפרשי טמפרטורות משמעותיים בתקופת החורף. למרות הלחות הגבוהה בקיץ, בתל אביב יש כמויות משקעים משמעותיות העלולות להסב נזקים למבנים ישנים.

זיפות גגות בתל אביב

שנית, הרבה דירות בתל אביב אינן עומדות בתווי התקן הנדרשים. בניינים שלא עוברים תהליכי שיפוץ או חידוש עלולים לסבול מהצטברות מים על הגגות ולהגיע במקרים קיצוניים גם לקריסה.

איך יודעים מתי לבצע זיפות גגות בתל אביב?

לקוחות ללא רקע מקצועי לא תמיד מזהים את הצורך בזיפות גגות בתל אביב. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות. רצוי גם להקפיד על תחזוקה נאותה של הגג, לנקות אותו לקראת הקיץ ולבדוק האם המרזבים פתוחים. פעולות תחזוקה בסיסיות מונעות נזקים חמורים לגג והן יכולות גם לעזור בהתמודדות עם רטיבות, נזילות או הצטברות מי גשמים.

מומלץ לבצע זיפות גגות בתל אביב לקראת כניסה לדירה שכורה או לאחר רכישה של בית חדש. יש הרבה קבלנים המוכרים דירות חדשות ללא בדיקה של רמת האיטום בגג. במקרים אלו, מומלץ להתייעץ עם חברות העוסקות בתחום ולשמוע חוות דעת אובייקטיבית.

השאירו פרטים באתר ונציגי חברת אדיב איטום גגות יעמדו לרשותכם בהקדם האפשרי.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי