השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

זיפות הגג לפני בוא החורף

אמנם, אנו רגילים כך שבארץ שוררת עונת קיץ ארוכה שנמשכת על פני חודשים ארוכים ללא סימן לגשם, אך, בסופו של דבר הגשם תמיד מופיע ומשבש לנו את התכניות. אחד הניזוקים הראשיים שנפגע מהגשם הוא גג הבניין שנמצא במגע ישיר עם טיפות המים, ועל כן יהיה עלינו לאטום אותו האופן מושלם על ידי חומר איכותי שמחזיק זמן רב. אחד החומרים המוכרים יותר שניתן להיתקל בהם הוא הזפת שנחשבת לבלתי חדירה ומסוגלת להגן על הגג לאורך שנים ארוכות.

זפת מימי קדם

את השימוש בזפת החלו לעשות לפני שנים רבות, וכיום ישנם גגות רבים שעדיין מצופים בשכבת זפת מידי כמה שנים. על מנת להיות מוכנים לחורף שיפקוד אותנו בכל מקרה, יהיה עלינו לפנות לקבלן איטום כבר בעונת הקיץ ולבצע את פעולת האיטום במהירות וביעילות.

מתי כדאי לבדוק אם ישנן בעיות איטום בגג?

כאמור, כדאי לבדוק אם קיימות בעיות איטום בקיץ, ולא כדאי לדחות את הבדיקה, שכן לאחר שהגשמים יגיעו, זיפות הגג יהיה מורכב לביצוע. זיפות גגות מבצעים על גג יבש ונקי, כך שהוא יחזיק מעמד זמן רב מבלי לבצע חידוש שלו. על מנת לבצע בדיקת אטימות לגג, ישנם כמה פעולות שניתן לעשות:

  • יש לסרוק את הגג ולראות שאין בו גורמים שעלולים לגרום לחדירת מים.
  • אם ישנה הצטברות של לכלוך או שאריות של עלים בפתחים של המרזבים, יהיה עלינו להסיר אותם על מנת לאפשר מעבר חופשי של מים.
  • סדקים או פתחים שמתגלים בגגות רעפים יש לאטום על ידי שימוש בחומרים אקריליים או פולימריים שימרחו על גבי הרעפים.
  • ניתן לבצע בדיקת הצפה על ידי הצפה של הגג עם מים.

זיפות גגות – כמה זמן הוא לוקח?

ככל שמדובר על איטום של גג על ידי אנשי מקצוע, אז העבודה תיקח מספר שעות ספורות. אם מדובר על גגות גדולים או כאשר מדובר על גג שכבר דלף בעבר, אז יתכן שמשך העבודה עשוי להתארך יותר. כל פעולת איטום מתבצעת על ידי שימוש בחומרים שונים ואנשי המקצוע ידעו לבחור את החומר המתאים לעבודה.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי