השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

זליגה של מים לתוך הבית

בין אם מדובר במשרד, בית או מבנה כלשהו אחר – איטום גגות יהיה אחראי לכך שלא תיכנס דליפה של מים אל תוך החלל המדובר. זליגה של מים לתוך הבית, המשרד או כל מקום אחר יכולה להוביל לא רק לעובש על הקירות והצטברות של מחלות וחיידקים, אלא גם עשוי לפגוע לאט לאט בקירות ובגג עצמו, לגרום להתמוטטות וחס וחלילה לאסון. על מנת להימנע מכל אלה נהוג לאטום את הגג עם חומרים מתאימים.

סוגים שונים של איטום גגות:

  • יריעות ביטומניות – מדובר בחומר איטום הבנוי בצורה של יריעות ביטומניות. מדובר בשיטה מעט ישנה, אך עדיין מאוד פופולרית כיום וכמובן שעובדת ומחזיקה מעמד לאורך זמן. כדי לבצע איטום מסוג זה יש להכין את השטח ולנקותו מאבק, משאריות מים ופסולת. לאחר מכן, יש למרוח חומר הנקרא פריימר ביטומני על כל שטח הגג. לאחר חצי יום של ייבוש, החומר ניתן להניח ולהלחים את היריעות על רצפת הגג ואל הקירות.
  • איטום עם חומרים אקריליים רגילים – מעורבבים עם מים ואוטמים היטב את הגג. עם זאת, השיטה מעט מיושנת ואיכות החומרים המיוצרים כיום בתחום זה הנם חלשים ורגישים לעמידה במים ועשויים לאבד את אפקט האיטום שלהם.
  • שימוש בחומרים פוליאוריטניים – חומרים איכותיים ביותר העמידים לא רק בפני מים עומדים, אלא גם מפני קרינת השמש, מפני חומרים ממיסים כאלה ואחרים. המחיר שלהם מן הסתם יקר יותר אולם נחשבים לאיכותיים יותר.
  • מולטיגג – חומר נפלא תוצרת ביטום. מדובר בטכנולוגיה חדשנית של חומר העמיד היטב בפני מים ומפני קרינת השמש, מגשר היטב על סדקים שונים בעת בניית התשתית, מדובר בחומר לא רעיל וידידותי לסביבה (חומר המבוסס על מים) וכן עמיד גם בטמפרטורות נמוכות מאוד.

לסיכום: כאשר אתם באים לאטום את הגג שלכם, אתם רוצים לוודא כי קבלן איטום מנוסה יבצע את העבודה הזו. אינכם רוצים לשלם כסף רב עבור עבודה חובבנית או כזו שעושה שימוש בחומר מוזל שהתפרק לכם במהירות ולאחר מכן לא תהיה לכם שום אחראיות על העבודה. לפרטים נוספים, צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעזור לכם.

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות זיפות גגות

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי