השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

כיצד למצוא דליפות בגג?

מציאת דליפה בגג עשוי להיות החלק הקשה ביותר של תיקון גג דולף. מציאת המקום והמקור האמיתי שבו נמצאת הדליפה בגג היא קשה, כי המים יכולים להיכנס לגג במקום אחד ולרוץ ולחלחל למקום אחר, עוד לפני שהם מתחילים להיספג בתקרה שלכם.

אתם יודעים, שהגג לא שווה הרבה אם יש בו רעפים חסרים או פגומים. כאשר המים מכתמים את התקרה או קירות זו בעיה רצינית. המטרה שלנו היא למצוא את הדליפה לפני שכל הגג מתקלקל.

אם יש לכם עליית גג, הדרך הקלה ביותר לאתר את הדליפה שם למעלה, היא ביום גשום כמובן. מים משקפים אור, לכן יש להביא פנס ולמצוא את הדליפה במהירות. ברגע שאתם מאתרים את מקור המים, סמנו את השטח.

ביום יפה ויבש, יש להשיג עוזר שימצא בתוך הבית בזמן שאתם תהיו על הגג. לאחר שתאתרו את המיקום על הצד החיצוני של הגג, תחילו מלט קירוי מקצועי או תתקינו רעפים חדשים לפי הצורך.

אם אין לך עליית גג או אתם פשוט לא מצליחים למצוא את המקור של הדליפה, אתם יכולים לבדוק עוד בכמה מקומות לצורך איתור בעיות של נזילות או נזק לגג, תבדקו את הדברים הבאים:

  • תבדקו את חותמות הגומי שנמצאות סביב צנרת השירות והאינסטלציה, איזור של כבלים חשמלים, צינורות אוורור, פתחי אוורור, ומזגן.
  • אטמים סביב צינורות
  • מרזבים

אם אתם לא רוצים לחכות לגשם על מנת לחפש את הדליפה, יש לנסות להביא צינור מים מהגינה אל הגג. הפעילו את המים על המקום שבו אתם חושבים שהוא מקור הדליפה או הדליפה עשויה להגיע משם. לא להשתגע עם המים הקפידו להתחיל עם זרם חלש. יש לבקש מעוזר שהוצב בעליית או בחדר העליון הקרוב לגג ויש לצידו עם פנס ולחפש את מקור הדליפה. המים ישקפו את האור ויהיה קל יותר לראות אותם.

בהצלחה!

לחצו כאן למידע נוסף אודות תיקון גגות רעפים

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי