השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

סוגי תיקונים לגגות

תיקון גגות

תיקון גגות יש לבצע אחת לכמה שנים, אולם כדאי מדי שנה לפני החורף לבדוק את מצב הגג ואם הוא זקוק לשיפוץ. במהלך עונת החורף, הגשמים עשויים לחדור אל תוך הבית ולגרום להיווצרות עובש על הקירות ובמקרים קיצוניים גם לקריסת התקרה. נכון שישנם חומרי איטום ובידוד שמסייעים באיטום הגג מפני אותם גשמים, אולם גם אותם צריך לשפץ ולתקן אחת לכמה זמן כדי לשמור על עמידותם.

מתי הכי טוב לעשות תיקון לגג?

תיקון גגות כדאי לבצע בדרך כלל לפני החורף. אם אתם מחכים לסתיו שבו יתחילו לרדת הגשמים הראשונים זה יכול מצד אחד לעזור לכם לגלות היכן יש תקלות ונזילות שיש לטפל בהן ומצד שני ישאיר לכם פחות זמן לטפל בתקלות.

כמה סוגי תיקונים לגגות?

  • תיקון גגות רעפים – זהו סוג תיקון גגות נפוץ מאוד. רעפים יכולים להישבר מהגשם, מהברד או אפילו לזוז ממקומם ברוח חזקה מאוד. למי שיש גג רעפים מומלץ מאוד לבצע בדיקה של הגג לפני החורף כדי לטפל בתקלות אפשריות.
  • תיקון יריעות ביטמוניות – זוהי שיטת איטום מומלצת ביותר אולם לאחר כמה שנים אפילו היריעות שלכם יזדקקו לתיקון או שיפוץ קל כדי לשמר אותם לאורך זמן.
  • תיקון זיפות בגג – גם אם עשיתם זיפות לגג שאמור להספיק לכם לכמה שנים, כדאי אחת לכמה שנים לחדש את הזיפות בשכבה נוספת חדשה שגם תחזק את השכבה הקודמת וגם תסגור חורים, בורות וסדקים שנוצרו לאורך השנים.

אנשים רבים חולמים על בת קרקע עם גג רעפים וכאשר הם מגיעים לבית מסוג זה הם מבינים שגג רעשים דורש טיפול והשגחה. אין זה אומר שאתם צריכים בכל יום לצאת החוצה ולבדוק את הגג, אולם אחת לשנה, לפני עונת הגשמים, מומלץ מאוד לבצע בדיקה של הגג על ידכם או על ידי בעל מקצוע וזאת כדי לזהות תקלות שעשויות לגרום לכם לנזק גרוע יותר במהלך החודש.

מדוע חשוב לטפל בגגות רעפים לפני החורף?

עונת החורף מאופיינת כמובן בגשמים ולעתים גם ברוחות עזות. רעפים שבורים או רופפים עשויים לגרום לנזילת מים אל תוך הבית או להצטברות מים עומדים בתקרת הבית. כאשר זה קורה התקרה עשויה להתמלא בעובש ואף להתמוטט עם הזמן מבלי שתשימו לב. כמו כן אם גג הרעפים הוא הגג הישיר של הבית הרי שזה מסוכן גם כן שנפילת רעפים מתנדנדים או שבורים עשויים להתמוטט.

מי מבצע את עבודת התיקון?

בכל הקשור לעבודות גובה ועבודות של תיקון גגות רעפים, בהחלט מומלץ לתת לאנשי מקצוע מנוסים לטפל בכך. לא די שדרוש אישור עבודה בגובה כדי לעבוד בגבהים כאלה, הרי שגם העבודה עם הרעפים היא איננה פשוטה ומצריכה יד מקצועית. אותו איש מקצוע יוכל גם לזהות בקלות יותר רעפים נוספים תקולים שיש לתקנם.

לפרטים נוספים או הזמנת איש מקצוע המספר שירותי תיקון גגות רעפים – צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

בחזרה לעמוד הראשי לחצו פה

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי