השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

עבודות איטום

עבודות איטום מקצועיות

מים יכולים להיות המקור לחיים והם משמשים לשתייה, לבישול, לרחצה ולחקלאות. אבל למים יש גם כוח הרסני כפי שניתן לראות היטב בשיטפונות, בגשמי זעף סוערים וגם בבית – כאשר נתקלים בדליפה לא רצויה, תקלה בצנרת או חלחול מים מבחוץ. כיצד ניתן להגן על הבית או על כל מבנה שהוא מפני חדירה של מים או זליגתם למקומות לא רצויים? ניתן לעשות זאת באמצעות עבודות איטום ראויות. עבודות כאלה יכולות להתבצע על הגג, ואז מדובר בפעולת איטום גגות, אבל יש גם פעולות איטום שיתקיימו בתוך הבית או על גבי קירות חיצוניים או מרפסות.

זיפות ויריעות איטום

אילו סוגים של עבודות איטום יש בנמצא? מסתבר שישנם סוגים רבים של עבודות מסוג זה, חלקם יתאימו למבנים חדישים שהולכים ונבנים ואחרים יתאימו כאשר מבצעים שיפוצים או שיקום מקיף במבנים ישנים. פעולות של איטום יכולות להיות פשוטות מאוד או מורכבות בתכלית. חשוב גם לדעת שהפעולות יכולות להתבצע בתהליך מיושן או בתהליך יותר חדיש. למשל, זיפות גגות הוא שיטה יחסית ישנה. זהו יישום של זפת חמה על הגג שמאפשרת להשיג תוצאה טובה למדי של איטום הגג בפני גשם. עם זאת, יש גם שיטות מתקדמות יותר שיכולות להשיג את אותה התוצאה ואפילו טוב יותר. אנו מדברים על שימוש ביריעות איטום, שנועדו למנוע חדירת מים דרך הגג ולעומת זפת – יש להן יעילות למשך פרקי זמן ארוכים הרבה יותר.

הכנה לפני עבודות איטום

איטום – מבפנים או מבחוץ

תחת המונח עבודות איטום ניתן למצוא גיוון גם במיקום הכללי של ביצוע העבודה. עבודת איטום יכולה להיעשות בתוך הבית פנימה – למשל בחדר האמבטיה, בחדרי מקלחות, בשירותים, במטבח. איטום יכול להידרש גם בחלקים החיצוניים של המבנה – כאמור, על הגג, אך לא פחות מכך – גם במרפסות, בסביבה של פתחי ניקוז ומרזבים. איטום חיצוני יכול להיעשות גם בקירות המבנה, כאשר טיח ישן התקלף, כאשר יש פגיעה בחיפוי או בפסיפס ישן, כאשר אריחים כבר איבדו את אחיזתם המקורית.

שימוש באמצעים מתקדמים

חלק מהחברות שמציעות עבודות איטום מציעות גם שירותים נלווים כגון איתור בעיות של נזילות, מציאת נקודות תורפה תוך שימוש באמצעים שונים אמצעים למדידת לחות בקירות או ברצפה וכן מצלמה טרמית. אמצעים מתקדמים יכולים להימצא גם בפתרונות האיטום – שימוש בחומרי איטום חדישים לצד פיקוח ובקרה של מומחי איטום.

אם אתם משפצים את הבית, אם אתם גרים בדירת גג, אם לשכן מלמטה יש כתמי רטיבות בתקרה, או שהטיח בדירה מתקלף, עבודות של איטום ברמה גבוהה בהחלט נדרשים. כדי שתקבלו את השירות הראוי ובמחיר הרצוי, אל תהססו להשוות ולבדוק. בחרו רק חברת איטום בעל וותק, שמאחוריה פרויקטים דומים שהושלמו ולקוחות רבים שמוכנים להמליץ. הקפידו לשאול לא רק מהו המחיר המבוקש אלא גם מהי תקופת האחריות שניתנת לכם. זה חשוב לכל מי שחושב על ההווה אך גם על העתיד.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי