השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

עבודות סיוד לגג

כיום, חשוב מאוד לאטום את הגג, בעיקר לפני עונת הגשמים שלנו בחורף וזאת כדי למנוע נזילות ורטיבות בבית, בתקרה ובקירות הבית. לא רק ההצטברות של העובש שעשויה לעודד הצטברות של חיידקים ומחלות ולא רק הנראות הלא יפה אלא גם שיש סכנה שאם המים יחלחלו יותר מדי התקרה עלולה להיסדק וחס וחלילה אפילו לקרוס. כדי למנוע מצבים לא נעימים אלו, נהוג לאטום את הגג.

סוגים שונים של איטום גגות:

בדרך כלל, עושים שימוש ביריעות ביטומניות לאיטום הגג שלהם, אולם כיום יש שיטות נוספות שאפשר להשתמש בהן, כמו צביעה עם חומרים אקריליים ושימוש בחומרי איטום מודרניים איכותיים וחזקים יותר. לא משנה באיזו שיטה תשתמשו לצורך איטום הגג שלכם, לבסוף תצטרכו לבצע סיוד על מנת לחזק את שכבת האיטום ולחזק את הבידוד מפני החום, הגשם וקרני השמש.

עבודות סיוד לגג – מדוע זה חשוב?

חשוב להבין כי שכבת האיטום והחומרים שעושים בהם שימוש כדי לאטום את הגג אינם נשארים לנצח. על מנת לחזק ולשמר אותם לאורך יותר שנים, חשוב לסייד את הגג. סיוג גגות מסייע בהגנה מפני קרני השמש והצטברות של חום בגג שעשויה לפגוע בחומר האיטום וכמו כן לסייע ביצירת בידוד של החום והגשם אל תוך שטח הבית.

האם אני יכול לעשות את הסיוד בעצמי?

עבודת סיוד גגות איננה קשה במיוחד ואם ממש תרצו תוכלו בהחלט לבצע אותה בעצמכם לאחר שתצפו במדריך קצר באינטרנט. כל שאתם צריכים הוא סיד ואת כלי העבודה הנדרשים. כמובן שתמיד כדאי לשכור איש מקצוע שיספק לכם אחראיות על העבודה וכך תוכלו להיות בטוחים שהעבודה תתבצע בצורה מקצועית יותר.

באיזה חומר כדאי להשתמש?

המושג סיוד גגות בבסיסו אומר שהשימוש בסיוד הגג הוא מהחומר סיד. אפשר להשיג את החומר הזה בכל חנות לחומרי בניין. שימו לב, כי כיום יש תחליפים הרבה יותר טובים לסיד ואפילו מומלצים יותר מהחומר הזה. סיד נחשב כיום לחומרי רגיל וחלש יותר מהתחליפים שלו, לכן אם בכל זאת החלטתם ללכת על סיוד גגות רצוי לתת לאיש מקצוע לבצע את העבודה עבורכם.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי