השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

שיטות האיטום השונות

לצבע השחור ישנם יתרונות מובהקים – הוא מרזה, הוא מהווה סטטוס אופנתי ברור והוא צבע דומיננטי ובו בעת משתלב עם כל גוון אחר. אך גם לו ישנם חסרונות, לפחות בכל הקשור לאיטום גגות. איטום הגגות נועד למעשה לחזק את הגג ולספק שכבת איטום והגנה מפני נזקים שונים, כגון רטיבות, תנאי מזג אוויר קיצוניים ועוד.

שיטות האיטום השונות

ישנן מספר שיטות איטום עיקריות, הנבחרות בהתאם לתנאי השטח ותשתיות הגג.

השיטה הוותיקה והמסורתית הינה שיטת הזיפות. ניחשתם נכון, בשיטה זו עושים שימוש בזפת, נוזל סמיך, צמיגי וכהה לצורך שכבת איטום גג. לזפת ישנם יתרונות ברורים ומוכחים בכל הקשור לאיטום – הוא מספק שכבת איטום מלאה בפני נזקים, זול יחסית ואינו דורש היערכות מוקדמת.

שיטות איטום שונות לגג

יחד עם זאת, הזפת אינה עמידה לטווח הארוך ודורשת תחזוקה תכופה. סיוד גגות הינו תהליך משלים ומוצלח להצלחתו של הזיפות. ראשית, סיוד הגג פותר את עניין הבידוד. מחקרים הוכיחו כי גג מזופת שלא עבר הלבנה תורם לעליית הטמפרטורה – 10 מעלות יותר מגג מסויד. נשתמש במדע כדי להסביר זאת באופן פשוט, לא לדאוג. גוון הצבע שאנו רואים קשור באורכי גלי האור המוחזרים מהחפץ והנראים לעין. הצבע השחור בולע את קרינת התדרים לחלוטין (בניגוד לצבעים אחרים שגם כן בולעים את הקרינה אך פולטים את חלקה). לעומת זאת, הצבע הלבן הוא נטול גוון ופולט בחזרה את קרינת השמש ועל כן תורם לבידוד חום וקור. בנוסף, הסיוד מגן על שכבת הזפת מפני סדקים, קילופים ומחזק את עמידותה.

סיוד גגות עושה שימוש בצביעת סיד ומתאים לא רק לשכבת הזפת, אלא ניתן לעשות בו שימוש גם לצורך שיטות איטום אחרות.

יחד עם זאת, הסיד רגיש בפני גשמים עזים ועל כן שכבת הסיד נדרשת לחידוש מדי שנה. קיימים בשוק חומרי הלבנה אקריליים שתורמים לעמידות ארוכה יותר.

בוחרים את שיטת האיטום

את שיטת האיטום בוחרים על סמך תשתיות הגג. ברחבי הרשת ניתן למצוא מדריכים רבים לצורך איטום הגג בכוחות עצמכם. אם אינכם בעלי כישורים טכניים מקצועיים, רצוי שתימנעו מלעשות זאת בעצמכם, שכן כשלים באיטום הם אחת הסיבות הנפוצות לדליפות, רטיבות ונזילות שעשויות לשבש את עמידותו של מבנה הבית. על כן, העדיפו להותיר את העבודה בידי מקצוענים. ערכו סקר שוק נרחב ברחבי הרשת, תוך שקלול גורמים של מקצוענות, מחיר והמלצות. את עניין המחיר תוכלו לבחון בקלות, תוך בחינת מחירון המחירים הממוצע בשוק.

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי