השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

תיקון גגות רעפים

יורד עליכם גשם גם כשאתם בבית? תיקון גגות רעפים הוא ההתמחות שלנו!

מומחים בתיקון – אלופים בשירות חברת א.א. אדיב מתמחה בתיקון גגות בכלל, ובעלת התמחות מיוחדת בתחום של תיקון גגות רעפים. הניסיון הרב של החברה והציוד המקצועי בו היא משתמשת מציבים אותה בין החברות המובילות בענף, והיא משרתת קהל רחב של לקוחות בכל חלקי הארץ.

להזמנת המומחים בתיקון גגות רעפים חייגו עכשיו: 03-732-4542 או צרו קשר דרך האתר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

תיקון גגות רעפים

 

שירות של תיקון גגות רעפים

אין ספק שאין כמו גג העשוי מהרעפים האדומים האלה כדי לשוות לכל מבנה מראה ייחודי מבחוץ ואווירה חמימה ונעימה מבפנים. אבל, למרות כל היתרונות, לפתרונות קירוי אלה יש גם לא מעט חסרונות, כשהעיקריים שבהם הינם הבלאי המהיר יחסית ושבירתם הקלה. התוצאה – הרבה אנשים סובלים מטפטוף של מי גשמים בתוך הבית כשיורד גשם בחוץ וצריכים להיעזר לא פעם בחברה המתמחה בתיקון גגות רעפים

א.א. אדיב בע"מ לשירותכם – חברתנו מתמחה בתחום ותשמח לספק לכם שירות מקצועי, אמין ומהיר:

  • איתור מהיר של מקור הדליפה.
  • החלפת רעפים סדוקים או שבורים.
  • תיקון שברים ברעפים קיימים (במידת האפשר).
  • ביצוע עבודות איטום מקצועיות באמצעות החומרים המתקדמים ביותר.

כל השירותים מתבצעים על ידי צוות מומחים, אשר תיקון גגות רעפים הוא ההתמחות שלהם ואשר אמונים על מתן השירות הטוב ביותר לכל לקוח

תיקון גגות רעפים – עבודה באחריות

לאחר ביצוע העבודה תקבלו מהצוות תעודת אחריות מקורית, שתאפשר לכם להיות בטוחים שבכל בעיה שמתעוררת – יש לכם אל מי לפנות. אם הנזילה חוזרת, או שגיליתם שרעף שהוחלף נשבר או לא הותקן כמו שצריך – התקשרו אלינו ונחזור לבצע את העבודה ללא תשלום נוסף

לחברה לקוחות מרוצים רבים מכל חלקי הארץ, אשר בכל מקרה של בעיה בגג חוזרים אלינו ונהנים משירות מדויק ברמה הגבוהה ביותר. אחרי הכול, תיקון גגות רעפים הוא עבודה למקצוענים בלבד, ואם אתם רוצים שהחורף שלכם יהיה יבש – כדאי לפנות לחברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום.

 

תיקון גגות רעפים

 

תיקון גגות רעפים יתבצע על ידי הגורמים המוסמכים לכך. החל מהתאמת סוג הרעפים הרלוונטיים ועד התקנתם על הצד הטוב ביותר, יש לוודא כי משימה זו מתבצעת כנדרש. לשם כך, יש לשתף פעולה אך ורק עם המומחים: חברת א.א.אדיב בע"מ. צוות עובדי החברה יקפידו על בדיקה מקיפה של האזור הבעייתי, יתאימו עבורו את הטיפול הרלוונטי – ויבצעו אותו כראוי תוך הקפדה על סטנדרט עבודה גבוה. מעבר לכך, מומחים אלו יספקו אחריות מלאה עבור העבודה.

 

החל מאיטום ועד תיקון גגות רעפים

מאז היינו ילדים, חלמנו על בית עם רעפים אדומים וגינה ירוקה; נכס בו נגדל את משפחתנו באושר ובבריאות. בבוא הזמן כאשר החלום מתגשם ואנו אכן עוברים לגור במבנה מסוג זה – אין מאושרים מאתנו. עם זאת, אין זה אומר שחיי היום-יום יתנהלו ללא תקלות או קשיים – כאשר לעיתים קרובות נאלץ לתקן, בין היתר, את גגות הרעפים.

בין אם מדובר בגשמי זלעפות בחורף או שמא מדובר בקרני השמש החזקות בקיץ, גגות אלו חשופים לפגעי מזג האוויר כמו גם לשחיקת הזמן. בשל כך, נוצרים מפגעים רבים המשפיעים לרעה על היבט זה. החל מרעפים שבורים, היווצרותן של סתימות במרזבים ועד הופעתם של סדקים – כדי לטפל בבעיות אלו על הצד הטוב ביותר, יש לפנות אל הגורמים הרלוונטיים; בעלי מקצוע המחזיקים בכישורים ובציוד המתאימים לביצוע המשימה.

החל מעבודות תיקון, איטום ועד בידוד גגות הרעפים, בבואכם לפנות אל בעלי המקצוע – עליהם להתאים את הפתרון לאופי הבעיה. כמו כן, על העבודה להתנהל ביעילות ובשקיפות מלאה – תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

 

תיקון גגות רעפים – לסייע במקצועיות בליקויים השונים

בין אם מדובר בתחזוקה שוטפת של גגות הרעפים או שמא מדובר בתיקון נקודתי שלהם, כדי שהמלאכה תתבצע כהלכה יש לפנות חברת א.א.אדיב בע"מ. החל מטיפול ברעפי בטון, רעפי חרס וכן הלאה, המומחים של חברה זו יטפלו בליקויים של גגות הרעפים במקצועיות הדרושה. זאת ועוד, בהתאם לצרכי הלקוח.

תיקון נזילות בגג רעפים

תיקון נזילות בגג רעפים

תיקון נזילות בגג רעפים יסייע לנו לחזור לשגרה במהרה. בין אם מדובר בבלאי הרעפים, הצטברות של לכלוך במסילות של הרעפים או שמא מדובר בהיבטים אחרים – לליקויים אלו השפעה רבה כאשר התמהמהות יכולה להחמיר את המצב. בהתאם, יש לפעול מוקדם ככל הניתן – ולפנות אל הגורמים המוסמכים ביותר: חברת א.א. אדיב בע"מ. לצד תיקון נזילות בגגות, חברה זו מספקת שירותים משמעותיים כדוגמת איטום קירות חיצוניים, ייעוץ באיטום וזיפות, עבודות סיוד לגג וכן הלאה. כמו כן, חברה זו מחזיקה בניסיון של 50 שנה ומציעה אחריות מלאה על כל עבודה שהיא מבצעת.

 

לבצע תיקון נזילות בגג רעפים באופן מקצועי, מקיף ואמין

לאורך העשורים האחרונים, רבים בוחרים לשדרג את נראות ביתם – ולהתקין גג רעפים. מדובר בבחירה נכונה, שכן מדובר בהיבט בעל עמידות גבוהה. וזאת, לצד הטאץ' העיצובי המרשים שהוא מוסיף לכל בית ובית. במקביל לכך, חשוב לתחזק את גג הרעפים כהלכה – ולהיערך במדויק לקראת בוא החורף. כך, נוכל למנוע את היווצרותן של נזילות וסימני רטיבות.

במקרים אחרים, בהם גיליתם ערנות וזיהיתם סימנים חשודים על תקרת הבית, יש לפעול בהתאם – ולהתחיל במלאכת תיקון הנזילות בגג הרעפים. בין אם מדובר ברעפי פלדה, פלדה מגולוונת או שמא מדובר ברעפים העשויים חומרי גלם אחרים – יש להתאים לכך את אופן התיקון הרלוונטי. אילו סוגי תיקונים קיימים? החל מיריעות ביטומניות ועד שימוש בחומרים אקריליים – את עבודת התיקון יבצעו מומחים המחזיקים בניסיון ובציוד הרלוונטי.

כמו כן, לצד תיקון גג הרעפים מומלץ גם לנקות את המרזבים – לצורך פתיחתם של פתחי הניקוז. כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי ביתכם מוכן לחורף. בהצלחה!

 

שיתוף פעולה מהמעלה הראשונה

החל מהתקנת גג רעפים ועד התחזוקה השוטפת שלו – כדי ליהנות מהיבט זה שנים רבות, מומלץ לפנות אל חברת א.א. אדיב בע"מ. כלומר, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מחורף יבש, יש לשתף פעולה עם צוות עובדי חברה זו – המשתמשים בציוד מתקדם ובחומרי גלם איכותיים.

 

מה בעצם עושים בעת תיקון גגות רעפים?

מה יש לתקן? למה לתקן את זה? מה נרוויח מתוך התיקון? מה זה יאפשר לנו? כל זה ועוד – בכתבה זאת על תיקון גגות רעפים.

 

מושא התיקון שלנו זה גגות הרעפים. למה שגגות רעפים יבקשו תיקון? הסיבה לכך היא כי יש פגם או פער במבנה שלהם. המבנה של גגות הרעפים מכיל פער שיש לתקנו – ועל כן נושא הכתבה – תיקון גגות רעפים. גגות רעפים הם לא עניין שביר או דורש תחזוקה במיוחד. אך אפשר שהם יגלו אפשרות לנזיקין תחת תנאים מסוימים – אותם אפרט בסעיף הבא. באופן כללי – רעפים מורכבים משני חומרים: בטון וחרס.

 

בטון זה החומר הישן ממנו היו מורכבים – וכבר לא מייצרים אותו יותר. באם יש צורך להחליף רעפי בטון – אפשר להיוועץ עם בעלי מקצוע הנקראים גם גגנים – כדי לברר האם יש להם מלאי זמין של כך.

 

חרס זה החומר החדש – ממנו רעפים נוטים להיות מורכבים. יש לו את הצבע האדמדם שאנחנו מכירים, ועמידות החזקה באופן יציב ומפתיע ביחס לרעפי הבטון הישנים. מאתגר לשבור רעפים שכאלה – על אף שהייתי מצפה אולי שחרס יהיה חומר פחות חזק מאשר בטון – וזו הייתה הפתעה גם עבורי שאולי זה לא המצב.

 

הרעפים הללו – חרס או בטון, מורכבים בתצורות ספציפיות על גבי גג מבנה ומייצגים ביחד איתו את גג המבנה עצמו, את גג הרעפים של המבנה. מדובר בחומרי רעף על גבי בסיס של תשתית הגג.

 

הם כמובן שונים מהגגות השטוחים – אלו שיכולים להכיל פשוט ריצוף. אלו הם משופעים – ולדעת יהיו מיועדים במקור לשימוש אירופאי – לגגות משופעים, כדי לתמוך את מבנה הגג בעתות חורף ושלג – כך שאם יפול שלג, הוא לא יצטרך להיערם על גג המבנה ולצבור משקל שיוכל להפעיל עליו מתח שאולי אינו רלוונטי לצרכי הדיירים. המבנה המשופע אפשר לשלג ליפול מטה עם כוח המשיכה – ועל כן לדעתי מגיע מקורותיהם של גגות הרעפים.

 

למה לתקן את זה

השאלה הזאת מתחלקת לשני חלקים –

  1. מה קורה לגגות רעפים שמצדיק תיקון עבורם?
  2. מה נרוויח מכך שנתקן את גגות הרעפים שלנו?

 

ובכן, אם מדובר ברעפי בטון –

קל לגלות שהם נשברים בקלות וחווים נזיקין באופן טבעי ופשוט. בין אם זה רעפים שנופים, חורים או סדקים בהם או במבנה עצמו אותו הם מכסים… אנחנו כנראה נרצה להחזיר את בריאות המבנה לשלומתה.

 

אם זה רעפי חרס – אמרנו שהם יותר עמידים. אז מדוע מצריכים תיקון?

ובכן, הם יכולים להינזק תחת שני מצבים עיקריים.

 

  1. תנועה לא ערה של אנשים המסתובבים במרחב הגג (הם יכולים לזוז ממקומם ואף ליפול, בפוטנציאל)
  2. העמסה בוצית

העמסה בוצית מדברת על שילוב של לכלוך, נוזלים, אבק וכו' המצטברים לכדי תערובת בוץ שיש בה מספיק כדי להפעיל לחץ על מבנה גג הרעפים שאפשר שיזוזו ממקומם ואף ייסדקו, ואולי גם תוצאות אחרות – ואולי שום דבר בכלל, גם כן. כך או כך, זה יוצר פערים במבנה הגג – מה שיכול להוביל לנזילה.

 

אם אנחנו רוצים למנוע נזילה אנחנו יכולים פשוט לבחור בתיקון גגות רעפים, במקרה זה, אם נרצה.

זה נעשה על ידי בעלי מקצוע שיודעים את עבודתם ובחירתם בחומרים המתאימים – או על ידי כך שפשוט נבחר לעשות כך בכוחות עצמנו. למה לא בעצם – אנחנו יכולים לעשות הכל. כך או כך, אם נעלה מדי פעם לגג (בערנות), ונביא איתנו מטאטא – נוכל לוודא שלא מצטברים ענייני בוץ שכאלה וזה יכול לתמוך את בריאות מבנה הגג שלנו.

 

יתרונות תיקון גגות רעפים

  1. תיקון המבנה
  2. מניעת נזקי נזילה

 

חסרונות תיקון גגות רעפים

  1. לא עולה בדעתי אפשרות לכדי כך

 

מה המשמעות בתיקון גגות?

מה יש לתקן כבר בגגות? כן, גגות הם החלק הפגיע והרגיש ביותר במבנה. הסיבה לכך – היא שהוא חשוף לענייני גשמים ושאר ענייני מזג אוויר. נוסף על כך, יש אפשרות שהוא מכיל מערכות צנרת שונות, וענייני דודי מים מגוונים – כך שהוא יכול לחוות את הנזילות המצטברת בעקבות כך. עכשיו, גג שמבקש תיקון – זה גג שחווה פער במבנה שלו. במקרה זה מדובר כנראה על חורים, סדקים או חרכים בגג.

 

סוגי גגות

ישנם שני סוגי גגות עיקריים, למיטב ידיעתי לפחות, והם – גגות שטוחים (מרצפות), וגגות רעפים. גגות שטוחים מורכבים מרצפות, ומובן בהחלט לראות שכמו שרצפה יכולה להכיל חרכים, וסדקים כמו גם חורים – כך גם גג יכול לחוות זאת במידה דומה. בייחוד כשהוא חשוף לשמש חזקה בחודשי הקיץ, וגשם שאינו עדין במיוחד בחלק מימי החורף. נוסף על שאר ענייני תברואה, עמידות החומר ופשוט זמן שחולף. גגות רעפים לעומת זאת אלו גגות המורכבים מרעפים – הם יכולים להיות מורכבים מרעפי בטון או רעפי חרס. רעפי בטון נוטים להיות שבירים יותר, אולי בגלל שהם למעשה הסוג הישן יותר של רעפים – שכבר לא מייצרים אותם. רעפי החרס יכולים ואכן נחשבים להיות עמידים וחזקים יותר – אך הם עדיין חווים שברים ותקלות הקשורות לענייני בוץ ולכלוך המפעילים עליהם משקל עד כדי קריסה ופגימה בהרכב בו הם מונחים – או שפשוט בעל מקצוע תוהה, נע בכיוון מסוים שמייצר נפילה שלהם.

 

אז לתקן?ֶ

כך או כך – נוצרים חורים או סדקים בגג, המסמל נקודה רגישה בחוזקת המבנה. שכן אם תיווצר בו נזילה, היא יכולה להגיע עד לחלקים הברזליים, המוכלים בחומר שיכול להיות הבטון של המבנה. הברזל או הפלדה, או החומר ממנו החלקים הללו מורכבים – יכולים לחוות חלודה, מה שיגרום לחומר להתרחב ואף להתפורר – והבטון יישאר בלי חברתו הברזלית הרגילה – ויקרוס מבכי. שזה בריא לחלוטין, אין לי בעיה עם זה. אבל כן יש עניין לבדוק שלחומרי הברזל או הפלדה וכו' שבמבנה אין עניין לצבור חלודה, כדרך הרטיבות שיכולה להגיע מן הגג, במקרה והוא לא תקין, ויש עניין לתיקונו. על כן תיקון גגות מאפשר לנו לשמור על המבנה שלנו, ולתקן את הפערים שבו. תיקון גגות ייעשה לרוב על ידי בעלי מקצוע המכונים גם גגנים, כן זה מאוד דומה לגננים מסיבה משעשעת שבטח ניתן להצדיק אותה אטימולוגית. בכל אופן – זה זמן לטיב מיטיב שאומר שאם אנחנו רוצים לתמוך את תיקון הגג – נרצה לבקש בעל מקצוע המתמחה בכך, ולא בעל מקצוע המתמחה בהכל כולל הכל – כפי שנרצה את הטוב ביותר עבור הגג שלנו, כך נבחר בבעלת מקצוע המתמחה ספציפית בטיפול עבורו – תיקון גגות זה עניין לאוהבי גגות. הגגן למעשה יציע לנו איטומי גג במגוון חומרי איטום ושיטות איטום למיניהן – זה בעצם מה שמסמל תיקון גגות – זה מה שזה מכיל. תיקון החורים או הפערים במבנה על ידי איטומם.

 

יתרונות בתיקון גגות 

  1. אוטם נזילות
  2. מונע נזקי רטיבות
  3. תומך את מבנה הבית/בניין

 

חסרונות בתיקון גגות 

  1. לא חושב שקיימים שכאלו

 

לסיכום – כאשר גג המבנה חווה פער כמו חור, בור, חרכים, סדקים וכו' – הגיע הזמן לאטימה או תיקון מסוים של הגג. בעל מקצוע יכול לסייע לנו במשימה הזאת ולעשות זאת עבורנו – כמובן שנוכל לעשות זאת לבד אם נרצה, אם ניקח בחשבון עלויות חומרים שיכולות להיות גבוהות ובו בזמן את הזמן הנדרש לביצוע העבודה, כמו גם הזמן הנדרש ללמידת הסקילים המתבקשים עבורה. נוסף על כך את השקעת האנרגיה המתבקשת עבורה. כך או כך, בהצלחה באיטום ותיקון הגג.

 

 

גגות רעפים – החלום הפסטורלי של כל בית

גגות רעפים – החלום הפסטורלי של כל בית פרטי שרוצה לראות את עצמו כבית אירופאי – הומצאו במקור, ככל הנראה כדי להחמיא ולתמוך את צורת השיפוע שאפשר לגלות אותה על פני בתים במבנה שכזה, השכיח באירופה. מבנה בעל גג משופע. גג משופע, עוזר מאוד עם השלגים שיורדים, כך שהם לא נערמים על הגג, ולא מניחים עליו משקל רב מדי – מה שיכול להוביל לקריסתו וכו'. אז בצורתו המשופעת של הגג – ניתן להשתמש בכוח הכבידה כדי לשחרר את השלגים. אני לא חושב שיש בישראל יותר מדי סיטואציות שמערבות שלג, לא למידה שיכולה לאיים על מבנה הגג בבתים שלנו – אבל היי, מי אני שאתערב בהחלטות לוגיסטיות שכאלו – אם האנשים רוצים גגות משופעים, שיקבלו גגות משופעים. זו הרי סיבה מעולה להתקין גגות רעפים.

 

אילו סוגי רעפים ישנם

גגות רעפים יכולים להביא קסם רב למראה הבית, ולתת לו גיוון נחמד – לפחות בהשוואה לסוגי מבנים אחרים. גגות רעפים יכולים לבוא בשני סוגי חומר. חומר אחד הוא רעפים מבטון – שכבר לא מייצרים אותו יותר. אני לא יודע אם ראיתי כאלה בעבר, אך זה בטח עדיין נפוץ באופן מסוים אצל בניינים ישנים. ואם קורה משהו לרעפים האלה – כאמור, כבר לא מייצרים אותם, אך אם עדיין רוצים למצוא להם תחליף, אז לאנשי מקצוע (הנקראים גם גגנים) אפשר שיהיה מלאי של רעפי בטון. הגוון החומרי של רעפי בטון זה של עמידות נמוכה לשברים, שכן הם יכולים להישבר בקלות. החומר החדש ממנו עשויים רעפים לגגות, הוא חרס. רעפים מחרס הם פשוט גרסה אחרת על גגות רעפים, בכך שהרעפים עשויים חרס ויש להם את המראה האדמדמם שאנחנו מכירים. הם לא נוטים להישבר או לחוות משבר במבנה שלהם.

 

ענייני חרס

הסיבה שהם בכל זאת נשברים דומה מאוד לסיבה בגללה אנשים באירופה החלו לבנות את הבתים שלהם עם גג משופע – עומס משקל. עומס משקל זו אחת הסיבות העיקריות שגגות רעפים, יכולים לחוות  "משבר" ברעפים שלהם. איזה עומס משקל גגות רעפים יכולים לחוות? לא של שלג, לדעתי. אלא של בוץ ולכלוך. בוץ ולכלוך שיכולים להצטבר מתוך שילוב של רטיבות, נוזלים, אבק, לשלשת וכו'. הם נוטים להצטבר שם, ואף לחסום את המרזב שבעקרון אמור לרוקן את המים התורמים לתערובת הזאת. אף עקב כך שהמים לא מתרוקנים מתוך התערובת אל המרזב ומשם החוצנית – הם נשארים, ואף חוסמים את המרזב מלקבל את המים שהוא רוצה לנזק. כך שהתוצאה יכולה להיות מרזב סתום וגג שנושא במשקל. בעיקרון אפשר לפתור את זה בפתרון מטרים אם מדי פעם נעלה לבדוק מה קורה שם ונביא איתנו מטאטא. אנחנו לא תמיד יכולים לראות מה קורה בגגות רעפים כי הם מסודרים בצורה כזאת שפחות נגיש לנו לעלות – או לראות מה קורה שם. אנשים שעולים לשם יכולים למעשה לפגום, אולי בלי כוונה -ברעפי החרס הקיימים, דרך פעולות גוף שהם יכולים לעשות – כך שמומלץ להסתובב שם תוך מודעות לתנועות הגו,, וכו'.

 

יתרונות בגגות רעפים

  1. מראה ייחודי ומושך באופן יחסי

 

חסרונות גגות רעפים

  1. פחות נגישות ונראות לענייני תחזוקה
  2. פגיעים לתנועות אנשים המסתובבים בחיקם
  3. יכולים לצבור בוץ ולכלוך באופן שלא מחמיא למבנה ולעמידותו

 

לסיכום – גגות רעפים הם צורה יפה של אלמנט למבנה, ולגג עצמו. הם יכולים לשדר גוון מסוים של סגנון – ועם זאת מבחינה פרקטית הם פחות מחלומו הרטוב של מהנדס בטיחות ותכנון. כל עוד מקפידים על תחזוקה נאותה ונוחה – נוכל לשמור עליה במצב טוב ולאפשר את המשכותם ושהותם על גבי המבנה שלנו. תודה על קריאתך. ֶ

 

היתרונות שלנו

50 שנות וותק וניסיון בתחום
אחריות מלאה על כל עבודה
שירות לשביעות רצון הלקוח
שירותי S.O.S בימים גשומים
שימוש בציוד וחומר מתקדם

רוצים חורף יבש? אנחנו יכולים לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ- ללא עלות!

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי